Opvang op De Wilgen

Basisschool De Wilgen is in schooljaar 2012-2013 gestart met een continurooster.
Deze tussenschoolse opvang wordt door de school zelf verzorgd. Hiervoor is een coordinator TSO aangesteld en daarnaast een vaste groep van 3 TSO medewerkers.

Voor de voor- en naschoolse opvang is samenwerking aangegaan met Smallsteps (Tante Til)

Wilt u hierover meer informatie, klik dan op één van onderstaande links of kijk op www.smallsteps.info

Natuurlijk is het ook mogelijk dat uw kind vanaf De Wilgen naar een andere buitenschoolse opvang gaat. Deze organisaties halen de leerlingen op bij ons op school en brengen ze door middel van vervoer per bus naar de opvang.

Heeft u nog vragen over de verschillende mogelijkheden van de opvang, laat een berichtje achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Bericht sturen via e-mail

Voorschoolse Opvang